Ta strona używa plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, w jaki sposób z nich korzystamy oraz jak je wyłączyć, kliknij [polityka cookies]. Aby ta informacja nie pojawiała się więcej kliknij [zgadzam się].
Ilość towarów: 0
Wartość: 0.00 PLN
Złóż zamówienie
  STRONA GŁÓWNA REGULAMINDOSTAWAZWROTY I REKLAMACJEKONTAKT
Zwroty i reklamacje
Beta Cruenta Plus
Vis Vitalis Mix
Vega Mix
Ultra Viress
Vis Fruticas
Vita Micella Mix
Miód Micelarny
Leśny Przysmak

Atemfrisch
 


------------------------
Pokaż wszystkie

 

 

  Polityka prywatności
  Regulamin
  Dostawa
  Zwroty i reklamacje
  Kontakt
 

Zwrot zakupionego towaru


Przysługuje Państwu prawo odstąpienia od umowy zakupu towaru w terminie 14 dni od momentu, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

- JAK TO WYGLĄDA W PRAKTYCE?

Wystarczy, że w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zakupionych towarów, poinformują nas Państwo o swojej chęci dokonania zwrotu.

Nasz adres: NOVERIS Jakub Bartosik, 40-843 Katowice, ul. Ossowskiego 8/13

Przyślijcie Państwo na powyższy adres: towar, który chcecie zwrócić wraz z opakowaniem, dowód zakupu w naszym sklepie oraz dane do przelewu, umożliwiające wypłacenie wartości zwróconych towarów.

 

Reklamacja


Jakość jest dla nas bardzo ważna. Jeżeli dostrzegliście Państwo jakiekolwiek niedoskonałości lub wady w naszym towarze - niezwłocznie je nam zgłoście. Dołożymy wszelkich starań, by usunąć ewentualne usterki, a w przypaku braku takiej możliwości, wymienimy towar na nowy lub zwrócimy Państwu wpłaconą kwotę.

- JAK TO WYGLĄDA W PRAKTYCE?

Nasz adres: NOVERIS Jakub Bartosik, 40-843 Katowice, ul. Ossowskiego 8/13

Prosimy przesłać do nas: wadliwy produkt, oryginał lub kopię paragonu zakupu tego produktu razem z krótkim opisem uszkodzenia, wady lub niezgodności produktu z oferowanym na naszej stronie.

W terminie 14 dni od momentu otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego, otrzymacie od nas informację o wyniku jego rozpatrzenia, a gdyby to nie było możliwe, poinformujemy Państwa w tym okresie, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. Jeżeli wada oferowanych towarów wynika z naszej winy i/lub posiadała uszkodzenia fabryczne, towar zostanie wymieniony na nowy i odesłany Państwu na nasz koszt.

Ważne! Przed pokwitowaniem odbioru przesyłki, sprawdźcie uważnie, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu lub, czy nie zostało otwarte! Jeżeli tak się stało, to macie prawo odmówić odbioru przesyłki oraz w obecności kuriera UPS lub pracownika Poczty Polskiej spisać protokół uszkodzenia. Powiadomcie nas niezwłocznie o tym fakcie powiadomić.

 

Szczegółowe informacje dt. składania i rozpatrywania reklamacji znajdziecie w naszym Regulaminie.

 
  Logowanie
  Załóż konto
  Przypomnij hasło
 


------------------------
Pokaż wszystkie

 

  1. 1.
  2. 2.
  3. 3.
  4. 4.
  5. 5.
 

 

 

TetroBreath - Nieświeży oddech - Świeży oddech - TetroBreath
Oprogramowanie sklepu: Sklepna5.pl